• وبلاگ : بازي بزرگان
  • يادداشت : بازي سكوت
  • نظرات : 27 خصوصي ، 118 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4   5    >>    >
     
    هواي خانه چه دلگير ميشود گاهي..
    از اين زمانه دلم سير ميشود گاهي..
    عقاب تيز پر دشتهاي استغنا..
    اسير پنجه تقدير ميشود گاهي..
    صداي زمزمه عاشقان آزادي..
    فقان و ناله شبگير ميشود گاهي..
    نگاه مردم بيگانه در دل غربت..
    به چشم خسته من تير ميشود گاهي........
    سلام دوست عزيز اميدوارم حالت خوب باشه...بابهترين ارزوها براي شما.موفق باشيد.ياحق

    سلام دوست عزيز

    با خواندن دعايي بسيار زيبا موافقيد... پس منتظرم

    سلام دوست عزيز :
    ميشه بگم ديگر فصل انتظار به پايان رسيد . يک آپ خوب و عالي . من که منتظر آمدن شما هستم . بيايد و امتحانش کنيد . بکلي مجاني است .
    اما در صد اش را بنويسيد.
    يادت نرود زود بيا ديگه . ميشه بياي و عشقت را تست کني . بدو بيا فکر نکن ديگه
    با درسي ديگر از چوپرا مرا همراهي كن

    خوش بود لب آب و گل و سبزه و نسرين


    دواي غم آدمها پيش دوسته
    باهم دنبالش بگرديم

    اگه اوني كه كه در اندرونمون يكريز داره سخنراني مي كنه كمي ساكت ميشد مي تونستيم صداي آدمها رو بشنويم.گاهي حرفاشون رو خيلي ديرتر از اوني كه بايد مي شنويم
    سلام نيستي؟

    سلام ريتا خانم راستي چرا اپ نميكني؟

    ميخواستم بهتون بگم اگه مايل به تبادل لينك بودي خبرم كن

    موفق باشي

    باي

    افضل دواء العين البكاء علي الحسين
    التماس دعا
    روايت كرده محمد بن اسمعيل بن بزيع از صالح بن عقبه از پدرش از حضرت امام محمد باقر عليه السلام كه فرمود هر كه زيارت كند حسين بن على عليهما السلام را در روز دهم محرم تا آنكه نزد قبر آن حضرت گريان شود ملاقات كند خدا را در روز قيامت با ثواب دو هزار حج و دو هزار عمره و دو هزار جهاد كه ثواب آنها مثل ثواب كسى باشد كه حج و عمره و جهاد كند در خدمت رسول خدا صلى الله عليه و آله و ائمه طاهرين عليهم السلام.
    راوى گفت : گفتم فدايت شوم چه ثواب است از براى كسى كه بوده باشد در شهرهاى دور از كربلا و ممكن نباشد او را رفتن بسوى قبر آن حضرت در مثل اين روز فرمود : هر گاه چنين باشد بيرون رود بسوى صحرا يا بالا رود بر بام بلندى در خانه خود و اشاره كند بسوى آن حضرت به سلام و جهد كند در نفرين كردن بر قاتلين آن حضرت و بعد از آن دو ركعت نماز كند و بكند اين كار را در اوايل روز پيش از زوال آفتاب پس ندبه كند بر حسين عليه السلام و بگريد بر او و امر كند كسانى را كه در خانه ‏اش هستند هر گاه از ايشان تقيه نمى ‏كند به گريستن بر آن حضرت و برپا دارد در خانه خود مصيبتى به اظهار كردن جزع بر آن حضرت و تعزيت بگويند يكديگر را به مصيبت ايشان به حسين عليه السلام و من ضامنم براى ايشان بر خدا هرگاه بياورند اين عمل را جميع آن ثوابها را گفتم فداى تو شوم ضامن مى ‏شوى اين ثوابها را براى ايشان و كفيل مى ‏شوى اين ثوابها را ؟
    فرمود كه بلى من ضامنم و كفيلم از براى كسى كه اين عمل را بجا آورد
    سلام.
    در شب عاشوراي حسيني، خيلي ملتمس دعاي رفقام.

    سلام از اين كه لينك شما در وب نوشت مي درخشه موجب افتخار من هست . خوش حال كه با هيولاي درون ملاقات داشتيد . بله اين همان هيولاي انسان آزار است كه اراده و اختيار او بدست انسان نمي آيد مگر به جهدي عظيم . سكان از دست ابليس گرفتن كاريست صعب / ابليس بايد باشد حتي به قيمت توسل و توكل بر خدا ! رفتن بزيارت و يا انجام عمل خير / مهم اين است كه او باشد و در راه رسيدن به هدف مقدس خويش كوشا / هرگاه به آرامش و سكوت ذهن رسيدي / نقطه بروز و ظهور خويشتن را ساخته اي و چه زيباست ملاقات خويشتن در وراي ذهن و انديشه / در عالم تجرد و وصل / خدا نگهدار شما باشد و آرزو مي كنم كه اراده و اختيار بدست فرشته درون بلكه / بار ديگر از ملك پران شوم /آن چه اندر وهم نيايد آن شوم . موفق باشيد .

    تو کربلا مي دوني چي شد ؟تو کربلا حسين و عباس وياران به حقيقت رسيده اش تن هايشان را به تن طلبان سپردند و از خدا بالهايي گرفتند و پروازي به سوي عشق کردند . بگذاريد مثالي بزنم :
    استاد عاشقان عالم با دستان پر توانش در حال عشقبازي بود که آتشي بر عشقش زدند و دستان او را از تن جدا کردند اما مي داني عباس چه کرد ؟
    فرمود : در خيال باطلت گمان کردي دستانم را جدا کردي و ديگر دستي ندارم پس نظاره گر باش وببين خدايم چه مي کند اي بي احساس در بند .
    خدا به جاي دستانش به او پر پرواز عطا کرد و بالهايي جاي دستها را گرفتند و او در آسمانها
    همراه فرشتگان اوج گرفت و پرواز کرد و خاک را به خاکيان سپرد.
    سلام ممنون سر زدي
    سلام امدم ببينم اپ نكردي ممنون ميشم خبرم كني
       1   2   3   4   5    >>    >