سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                                                         

                                             

                                                         بازی پیوند

                                                        پیوندتان مبارک

چند وقت پیش وقتی رفته بودم بیمارستان یک بخشی دیدم به نام بخش پیوند، که همه ماسک زده بودن و نمی ذاشتن کسی وارد اون بخش بشه گفتن این جا محلیه که بیمارای پیوندی رو میارن اگه کسی وارد بشه ممکنه بیمار دچار عفونت و ناراحتی بشه.

در واقع عمل پیوند انجام میشه که یک نفر با عضو شخص دیگه ای تو بدنش ادامه حیات بده. و برای این کار قبل از هر چیز باید توجه بشه که این عضو جدید قابل پذیرش برای بدن بیمار هست یا نه.

به نظر من ازدواج نوعی پیونده. پیوندی که بین قسمتی از وجود و روح آدما اتفاق می اُفته و این پیوند دو طرفه ست. که اگه با هم تناسب نداشته باشن نتیجش  رد پیونده . البته این به این معنی نیست که این عضو پیوندی به درد نخوره بلکه به این معنیه که پیوندها تناسب لازم رو با هم ندارن.

اصلا چه زمانی شخص نیاز به پیوند زدن پیدا می کنه؟ تو بدن زمانی پیوند می زنیم که شخص راه دیگه ای به جز پیوند برای ادامه حیات نداره. آیا برای پیوند روح هم باید تا لحظه ای که نیاز حیاتی وجود نداره صبر کرد؟!...

اگه تو بدن قبل از پیوند به گروه های خونی توجه می شه واسه پیوند روح چه چیز هایی باید مورد توجه قرار بگیره تا بعداً باعث رد پیوند نشه؟

اگه از بدن پیوندی محافظت میشه تا از عوامل بیماری زا که توسط دیگران منتقل میشه، مصون بمونه، بعد از پیوند روحی چه مراقبت هایی لازمه؟

اگه برای پیوند قسمتی از بدن از متخصص ترین افراد کمک می گیریم برای پیوند روحی چه کسی متخصص ترینه؟

و سوال های مهم  دیگه ای که قبل از این عمل حیاتی باید به اونا جواب بدیم.


نوشته شده در  چهارشنبه 85/6/22ساعت  9:59 عصر  توسط سر دلبران 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
بازی با کلام - بی کلام
[عناوین آرشیوشده]